ABAK Docs

Adrese kupca

Poslednji put izmenjeno: 12.08.2024.

 

U sistemu Microsoft Dynamics 365 Business Central, za jednog kupca moguće je definisati više različitih adresa za isporuku. Ova funkcionalnost omogućava korisnicima da precizno upravljaju logistikom kada kupac ima više lokacija na koje prima robu. Dodavanje i korišćenje alternativnih adresa vrši se kroz karticu kupca. 

Dodavanje nove adrese primaoca isporuke

U okviru kartice Kupac potrebno je pratiti sledeću putanju: 

Kupac → Povezano → Adrese primalaca isporuke 

Otvara se lista adresa primalaca i klikom na dugme +Novo otvoriće se forma u kojoj se unose podaci o alternativnoj adresi: 

 

Opis polja: 

Datum poslednje promene – Sistem automatski evidentira kada su poslednji put podaci ažurirani. 

Nakon popunjavanja, alternativna adresa postaje dostupna za upotrebu prilikom kreiranja dokumenata. 

Korišćenje alternativne adrese na prodajnom dokumentu

Kada kreirate dokument kao što je Prodajna faktura, u tabu Isporuka i plaćanje, dostupno je polje Primalac isporuke.    Klikom na padajući meni moguće je izabrati: 

Izborom Alternativna adresa isporuke, sistem će ponuditi listu ranije definisanih adresa za tog kupca gde je potrebno izabrati željenu adresu.