Notifikacije
Opis funkcionalnosti
U okviru ekstenzije Notifikacije razvijena je funkcionalnost primanja poruka u aplikaciji „Telegram“ na zadate „okidače“ koji se događaju u aplikaciji Dynamics 365 Business Central. Na osnovu kreiranog BOT-a od strane aplikacije „Telegram“ definišu se različite grupe primalaca i na osnovu predefinisanih „okidača“ na tako kreirane grupe, šalju se predefinisane poruke ka aplikaciji „Telegram“.
Drugi deo funkcionalnosti se odnosi na primanje predefinisanih poruka na email adrese u zavisnosti od definisanih trigera.
Podešavanje u okviru aplikacije Dynamics 365 Business Central
Potrebno je otvoriti i podesiti Token na stranici Podešavanje marketinga.
![](./image1.png)
Na stranici Podešavanje marketinga u polju „Telegram Bot Token“ unosi se prethodno kreiran Bot od strane aplikacije „Telegram“.
![](./image2.png)
Podešavanje Chat Grupa u okviru dimenzija
Na osnovu definisanih i dobijenih ID-jeva Chat grupa od strane aplikacije “Telegram” isti (ID Chat grupa) se unose u polje “Telegram Chat ID” na stranici Vrednosti dimenzije.
![](./image3.png)
Podešavanje email adresa za definisane “trigere”
U okviru strane Vrednosti dimenzije otvorena su posebna polja koja se referenciraju na odgovarajuće trigere i treba upisati u njih odgovarajuću email adresu primaoca email-a.
![](./image4.png)
Korisničko uputstvo
Za definisane “okidače” u aplikaciji MS Business Central prema unapred definisanom tekstu šalju se poruke ka aplikaciji “Telegram”. U konkretnom slučaju podešen je “okidač” - akcija Rezervacija vozila.
![](./image5.png)
![](./image6.png)
![](./image7.png)
![](./image8.png)
Primer slanja predefinisanih poruka na email adrese predefinisanih korisnika na zadate “okidače”.
Primer je slanje email-a u zavisnosti od “okidača” - akcija Zahtev za PDI
![](./image9.png)
![](./image10.png)
![](./image11.png)